مصدومیت شدید دو نفر سرنشین خودرو سواری در حادثه رانندگی

مصدومیت شدید دو نفر سرنشین خودرو سواری در حادثه رانندگی

image

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون در بزرگراه شهید لشگری، مصدومیت دو شهروند را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، بروز این حادثه ساعت 12 ظهر امروز از سوی رانندگان خودروهای عبوی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 44 و 45 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به بزرگراه شهید لشگری(مسیر غرب به شرق)، حوالی چهارراه ایران خودرو اعزام شدند.
ابراهیم نادرپور رییس ایستگاه 44 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون حین حرکت در بزرگراه به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است با یکدیگر برخورد کردند.
وی در ادامه گفت: شدت این حادثه به حدی بود که دو نفر سرنشین خودرو سواری پراید (دو نفر مرد 30 ساله) دچار مصدومیت شده و در اتاقک خودرو سواری محبوس شدند.
رییس ایستگاه 44 آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق خودرو سواری و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی هر دو نفر مرد جوان را از داخل اتاقک خودرو سواری خارج کردند.
شهرمی در پایان گفت: نیروهای عملیاتی هر دو نفر سرنشین را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از انتقال هر دو وسیله نقلیه به حاشیه امن بزرگراه، آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.م1

عکس: امیر حقیقی

 

توجه: منبع این خبر ( آتش نشانی تهران ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=113989
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125